firestarter

Γιώργος Κεραμίδας keramida at ceid.upatras.gr
Fri Jun 18 10:18:42 EEST 2004

On 2004-06-17 17:04, George Bourozikas <gb.hellug.gr at olivesandhoney.com> wrote:

> Το έκανα και όντως φαίνεται να δούλεψε.  Ευχαριστώ για την συμβουλή.
> Έχεις καμιά ιδέα γιατί φταίει το KMail και όχι ο mailman;  Το ρωτώ
> επειδή έχω συνδρομές σε ένα κάρο λίστες με mailman και αυτή είναι η
> μόνη που παραμορφώνει τα μηνύματά μου.

Ίσως επειδή μόνο σε αυτή γράφεις πραγματικά 8-bit κείμενο (βλ. Ελληνικά).

Δεν είναι θέμα του mailman του hellug πάντως, για ένα και μόνο λόγο.
Ακόμη κι όταν ο V13 μου στέλνει προσωπικό mail το έχω παρατηρήσει να
γίνεται.  Η μόνη λογική εξήγηση που βρήκα είναι ότι κάποια ταρζανιά
κάνει το Kmail, αφού εκείνα τα μηνύματα δεν περνούν από κανένα
majordomo, mailman, κλπ.

Δεν έχω Kmail στημένο πουθενά αλλά ξέρω κάποιους που έχουν, οπότε θα το
ψάξω λίγο παραπάνω.  Προς το παρόν, επειδή το base64 encoding φαίνεται
να είναι το πρόβλημα όποιος δεν βαριέται ας το αλλάξει σε MIME.

- Γιώργος