firestarter

DJ Art djart at linux.gr
Fri Jun 18 02:26:34 EEST 2004

On Thursday 17 June 2004 22:29, Giorgos Keramidas wrote:
> την αηδία που λέγεται Kmail

Υπάρχει μια αρκετά ικανή πιθανότητα μερίδιο της ευθύνης να φέρει και ο
iceberg (mail server), όχι μόνο το Kmail.

Νομίζω πως αν σου στείλω κατευθείαν base64 e-mail με Kmail, χωρίς να
μεσολαβήσει ο iceberg, δεν θα το δείς deformed.

Θα διερευνηθεί το θέμα (γκρ, μου τη σπάει το "θα", καταραμένη
εξεταστική), αλλά μια που έχεις τεράστια εμπειρία με το sendmail,
μπορείς να αρχίσεις να "σκέφτεσαι" δυνατά :)

--
Kyritsis Athanasios <djart at linux.gr>

Q: Εθελοντής ή θεατής ?
A: Ιδιοκτήτης! ;-)