Μπλουζάκια (Was: Re: Ημερίδα προς ΟΤΑ )

George Bourozikas gb.hellug.gr at olivesandhoney.com
Thu Jun 17 23:57:20 EEST 2004

On Thursday 17 June 2004 06:19, George Daflidis-Kotsis wrote:
[...]

> Prwton, na sou proteinw na ftia3eis to quoting tou client sou giati
> den kanei line wrap kai katantaei kourastiko. Epishs baze kai line
> wrap stis protaseis pou grafeis esu.

Έχεις δίκιο, κι εμένα με ενοχλεί αυτό.  Δεν νομίζω ότι φταίει το KMail
(1.6.1) γιατί αυτή είναι η μόνη λίστα στην οποία τα μηνύματά μου
παραμορφώνονται έτσι.  Εξάλλου και άλλα μηνύματα στην λίστα έχουν την
ίδια τύχη.  Πάντως αν έχεις καμιά ιδέα για το τι φταίει, πες την μου.

> Deuteron, an esu briskeis se3istiko to filiko kata ta alla peiragma
> pou ginetai edw mesa,

Φιλικό πείραγμα γίνεται στις παρέες.  Τις οποίες επιλέγουμε.  Εδώ
είναι μια ομάδα ατόμων σκορπισμένη ανά την υφήλιο, ανοικτή σε όλες
και όλους.  Τα "πρακτικά" της συζητήσεως είναι διαθέσιμα από την
Γροιλανδία μέχρι την Παταγωνία κι από τις Αζόρες μέχρι την ατόλη
Κβαγιαλέιν.  Αυτό που εσύ θεωρείς φιλικό, εγώ θεωρώ σεξιστικό και
απαράδεκτο (δες παρακάτω για το γιατί).  Αλλοιώς ας δηλωθεί ξεκάθαρα
ότι πρόκειται για ιδιωτική λέσχη στην οποία εισέρχεται κανείς μόνο
κατόπιν προσκλήσεως και με επίδειξη γυμνής φωτογραφίας (για τις
γυναίκες).

> ka8ws malista polloi gnwrizomaste kai
> proswpika meta3u mas

Tο "πείραγμα" θα με ενοχλούσε ακόμη κι αν γνωριζόμασταν προσωπικά.
Δες παραπάνω.

> tote to problhma brisketai rizwmeno kapou
> ba8ia mesa sou.

Σίγουρα πολλά προβλήματα είναι ριζωμένα βαθειά μέσα μου, τα συζητώ
όμως με τις φίλες μου, τους φίλους μου, καθώς και επαγγελματίες
ψυχοθεραπευτές και ψυχοθεραπεύτριες.  Δεν θεωρώ βέβαια πρόβλημά μου
το να ενοχλούμαι με εκδηλώσεις σωβινισμού.

> Wpa, miso, mhpws den eprepe na to pw auto? Mhpws
> einai allh mia ekfansh se3ismou? Mhpws to "rizwmeno ba8ia mesa sou"
> htan uponnooumeno omofulofilikhs se3oualikhs pra3hs?

Προφανώς στον σωβινισμό θέλεις να προσθέσεις και λίγο
αντιομοφυλοφιλικό ρατσισμό.

> To oti me thn olh istoria me ta bregmena mplouzakia anagnwrizoume
> to gegonos oti mia gunaika mporei na asxoleitai me linux, na einai
> texnika katartismenh, na einai kalh admin, na einai tou sinafiou,
> opws 8eleis pes to kai tautoxrona na einai e3isou omorfh kai me
> buzous *na* pou na a3izei na foresei bregmeno T-shirt deixnoume pws
> DEN to blepoume se3istika to zhthma.

Εδώ ακριβώς βρίσκεται το πρόβλημα.  Σε αντίθεση με τους άνδρες, οι
γυναίκες κρίνονται για την εμφάνισή τους σε συνδυασμό με τις
υπόλοιπες επαγγελματικές τους ικανότητες.  "Σε συνδυασμό" είπα;
Μάλλον πρώτα κρίνονται για την εμφάνισή τους και μετά για όλα τα
άλλα.  Αυτό είναι ένδειξη σωβινισμού.

Επειδή βέβαια οι γυναίκες καμία επιθυμία δεν έχουν να εκθέσουν το σώμα
τους στην κρίση οποιουδήποτε όταν βρίσκονται σε έναν χώρο που έχει να
κάνει με υπολογιστές και Linux.  Δεν είναι σεξουαλικά αντικείμενα που
εκτίθενται για την τέρψη των αρσενικών συναδέλφων τους και την
"αναγνώρισή" τους από αυτούς με βρεγμένα μπλουζάκια.

> An afhnate "oi alloi ki esu mazi" th suzhthsh na kulisei omala
> xwris na bgalete sth fora olh sas th 8ewria peri se3ismou kata pasa
> pi8anothta 8a katallhgame sto na zhthsoume ap to ricudi na foresei
> mono ena string sthn infosystem kai apo ton stoili na skasei muth
> me kostoumi ntabatzh (mexri kai kapelo me ftero epanw).

> An esu fobasai na milhseis eleu8era mhpws kai den eisai politika
> swstos kai sou kanoun mhnush gia se3ismo, se3oualikh parenoxlhsh,
> diakrish bash fulou kai se poune kai vegetarian tote esu eisai o
> upokriths kai oxi emeis oi se3istes.

Αυτό τώρα τι σχέση έχει;  Δηλαδή όποιον το ενοχλεί ο σωβινισμός είναι
επειδή δεν τολμά να παραδεχθεί ότι κατά βάθος γουστάρει;  Κι αν δεν
εκφράζω την (βαθειά κρυμένη μέσα μου) σωβινιστική μου νοοτροπία
επειδή φοβάμαι τότε τι λόγο έχω να αντιδρώ στην δική σου αντί να λέω
από μέσα μου "τί ωραία που τα λέει το παλληκάρι, μακάρι να τολμούσα
κι εγώ να εκφρασθώ έτσι ελεύθερα..."

Να σε διευκολύνω λίγο.  Αντιδρώ γιατί βλέπω τις γυναίκες ως ίσες μου.
Αντιδρώ γιατί η παθητική ανοχή του σωβινισμού, του ρατσισμού, της
διάκρισης γενικά, είναι το ίδιο σαν να υποθάλπεις αυτές τις
νοοτροπίες.

> Ergazomai arketa xronia sto e3wteriko gia na exw niwsei polu
> kalutera ta oria tou "politically correct" kai to poso eukolo einai
> na se kathgorhsoun gia discrimination,

Όπου υπάρχει καπνός υπάρχει και φωτιά.  Ή, για να το πω αλλοιώς, δεν
είναι ότι στο εξωτερικό κατηγορήσαι εύκολα, είναι ότι στην Ελλάδα
κατηγορήσαι δύσκολα.  Υπάρχουν κι άλλες χώρες όπου τα πράγματα είναι
ακόμη χειρότερα.

Ας μην κρυβόμαστε όμως πίσω από την περήφανη μοναξιά μας.  Δεν είναι
όλα κακά τα του εξωτερικού.  Στις χώρες της Δύσης και κυρίως στις
Αγγλοσαξονικές ο σωβινισμός/σεξισμός δεν είναι ανεκτός όσο στην
Ελλάδα.  Αυτό είναι θετικό επειδή επιτρέπει σε περισσότερες γυναίκες
να συμμετέχουν σε δραστηριότητες που αλλοιώς θα ήταν
ανδροκρατούμενες.  Γι' αυτό και η συζήτηση που γίνεται εδώ θα ήταν
ανήκουστο να γίνει σε μερικές από τις άλλες λίστες που συμμετέχω.  Κι
όχι βέβαια επειδή φοβόμαστε τις συνέπειες του νομου...

> milw xwris na upokrinomai

Ποτέ δεν είπα κάτι τέτοιο.

> kai den exei bre8ei kaneis na me kathgorhsei gia opoioudhpote
> eidous diakrish kai den prokeitai na kaneis esu thn arxh.

Κάθε αρχή και δύσκολη.

> --
> [george daflidis-kotsis - systems admin,web/e-commerce -
> gdk at thus.net]

--Γιώργος