Netmod kai fax

Apollon Koutlides apollon at planewalk.net
Thu Jun 17 10:51:42 EEST 2004

I wrote:

 > Το Netmod ΔΕΝ έχει fax facility. Ως εκ τούτου, οι μόνοι τρόποι να
 > στείλεις / λάβεις FAX είναι με T.38 (Fax over IP:
 > http://www.openh323.org/bin/t38modem_20030308_linux_x86.tar.gz), με
 > κάποιο faxmodem συνδεδεμένο σε μία από τις POTS θύρες του Netmod ή με
 > κάποιο softfax όπως αυτό που "ψήνεται" στο
 > http://www.baycom.org/~tom/ham/linux/fax.html ή, τέλος, μεκάποια κάρτα
 > ISDN που διαθέτει Fax DSP και CAPI for Linux drivers.

 > Ενδεχομένως να υπάρχει κάποιο softfax project που μου έχει διαφύγει,
 > αλλά αν υπήρχε μάλλον θα είχα ακούσει κάτι...

Κι όμως υπάρχει και υποτίθεται ότι τόξερα κιόλας - αλλά τί να πεις,
κάτι τα ξενύχτια, κάτι τα ποτά, κάτι τα γεράματα...

http://www.voip-info.org/wiki-Asterisk+fax

Ατυχώς, το site του spandsp δεν φαίνεται να λειτουργεί προς το παρόν.
Όσο για το πως θα το πείσεις να δουλέψει με i4l / CAPI for Linux
(υποθέτω ότι έχεις κάποια αντίστοιχη κάρτα, αλλιώς μπορείς πάντα να
δοκιμάσεις να γράψεις έναν CAPI driver για το USB interface του Netmod)
... καλό κουράγιο :-p

Απόλλων Κουτλίδης