''Ανέβασμα ιστοσελίδων`

Alexandros Diamantidis adia at noc.uoa.gr
Tue Jun 15 17:14:18 EEST 2004

* Βασιλείου Άγγελος <angvasile at sch.gr> [2004-06-14 08:10]:
> `Έχω το suse 9.0 pro θα ήθελα να ξέρω πως μπορώ να ``ανεβάσω`` μια ιστοσελίδα
> φτιαγμένη με open Office, έχω ήδη δημιουργήσει μια διεύθυνση σε έναν
> διακομιστή. Ευχαριστώ

Γεια,

Συνήθως τις σελίδες τις ανεβάζεις στο διακομιστή με ftp. Δεν ξέρω αν
υπάρχει κάποιο φιλικό πρόγραμμα ftp στο suse 9.0 pro, αλλά μπορείς να
χρησιμοποιήσεις το ftp γραμμής εντολών. Δίνεις "ftp www.server.gr",
username και password και στη συνέχεια (αν για παράδειγμα η ιστοσελίδα
είναι στο αρχείο index.html) "put index.html". Αντίστοιχα για τα
υπόλοιπα αρχεία που χρειάζεσαι. Μπορείς να ανεβάσεις και πολλά αρχεία
μαζί με μια εντολή του τύπου "mput *.html *.jpg".

Μια άλλη ιδέα είναι να χρησιμοποιήσεις τον Konqueror, που υποστηρίζει
FTP. Βάλε τη διεύθυνση ftp://username@www.server.gr/ και μετά μπορείς να
αναβάσεις τα αρχεία με drag-&-drop στο παράθυρο του ftp.

Σημείωσε ότι πιθανόν να πρέπει να φτιάξεις έναν υποκατάλογο στον
διακομιστή, συνήθως με όνομα public_html, και να βάλεις τα αρχεία των
ιστοσελίδων εκεί. Επίσης, η αρχική σελίδα πρέπει συνήθως να είναι σε ένα
αρχείο με όνομα index.html.

Γενικά οι υπηρεσίες που παρέχουν φιλοξενεία ιστοσελίδων έχουν κάπου
σύντομες οδηγίες για το πώς περίπου τις ανεβάζεις στο διακομιστή. Ψάξε
μήπως βρεις κάτι τέτοιο.

Φιλικά,
Αλέξανδρος

Alexandros Diamantidis * adia at noc.uoa.gr