Internet connection sharing

Apollon Koutlides apollon at planewalk.net
Tue Jun 15 16:31:43 EEST 2004

Fidel Castro wrote:

>Παρακαλώ λύστε μου την απορία:
>
>Έχουμε ένα σπίτι, δύο υπολογιστές με SuSE Linux 9.0, μία τηλεφωνική γραμμή και μια dial-up σύνδεση. Γίνεται να μοιραστούν τη σύνδεση αυτή, ΧΩΡΙΣ να τους συνδέσω μεταξύ τους με κάρτα δικτύου? Δηλαδή να μπαίνει ο ένας με το modem του, και ταυτόχρονα με κάποιο τρόπο να μπορεί να μπεί και ο άλλος με το δικό του modem.

Χωρίς κανενός είδους σύνδεση μεταξύ των υπολογιστών δεν είναι δυνατόν,
τουλάχιστον όχι μέχρι να ανακαλυφθεί το ESP network interface και να
αρχίσουν να το ενσωματώνουν οι κατασκευαστές στα motherboards. Η σύνδεση
μεταξύ των υπολογιστών μπορεί να γίνει με πολλούς τρόπους, μεταξύ των
οποίων:
- Ethernet
- Wireless ethernet
- Bluetooth PAN
- Bluetooth RFCOMM
- Serial cable
- Infrared link
- Parallel cable
- VSAT 2-way satlink
- T1/E1
- Myrinet
- Microwave p2p link
- Laser link
- SCSI
- Fiber optic

Διαλέγεις ανάλογα με τις ανάγκες σου, και προχωράς.

>Αν η σύνδεση είναι ISDN?

Τα ίδια, με τη διαφορά ότι θα πρέπει να θυμάσαι να σφάζεις με μπρούτζινο
μαχαίρι έναν παρθένο (στο ζώδιο) κόκκορα κάθε πανσέληνο στο μπαλκόνι ή
την ταράτσα (έστω και στον κήπο) για να μη χαλάσει το link σου. Πέρα από
τα αστεία, όχι, δεν έχει καμμία απολύτως διαφορά αν η σύνδεση με το
internet θα είναι PSTN, ISDN, DSL, Leased line, δορυφορική ή οτιδήποτε.

>Παρακαλώ όποιος ξέρει ας μου πει αν γίνεται, εν συντομία πως γίνεται, και τι να ψάξω/διαβάσω για να το κάνω πράξη.

http://tldp.org/HOWTO/Masquerading-Simple-HOWTO/index.html

Απόλλων Κουτλίδης