Περιορισμός Χρηστών

Balaskas Euaggelos ebalaskas at edu.teiath.gr
Mon Jun 14 14:26:47 EEST 2004

Sidirourgos Lefteris wrote:

> Giati? den douleyoun ayta pou proteine o Haris? Se rwtaw giati kai egw
> den h3era pws ginete kai me endiefere:)
>
> lefteris

OXI όπως θα ήθελα εγώ,

χρησιμοποιώ το bash -r σε σύστημα παραγωγής πάνω από 2 χρόνια για 2000
χρήστες.

Αλλά εγώ θέλω ο χρήστης να ΜΗΝ μπορεί να βγει από τον δικό του κατάλογο
και να μην μπορεί να εκτελέσει καμία εντολή έξω από τον δικό του
κατάλογο, αλλά θέλω να μπορεί να εκτελέσει τα προγράμματα που έχω
εγκαταστήσει. Εάν για παράδειγμα έχω πραγματοποιήσει την εγκατάσταση
mysql να μπορεί ο χρήστης να έχει πρόσβαση στην mysql.