?????????? (Was: Re: ??????? ???? ??? )

Costas Barakitis bcostas at hol.gr
Sun Jun 13 22:10:03 EEST 2004

> Kala plaka kaneis twra?
> a) Oso ki an prospathisa den katafera na entaksw ayto to mplouzaki se
> kathgoria psarwtikou/eksypnadas h' grafikou. Antitheta to thewrhsa lito
> kai eksypno xwris omws na pernaei sto xwro ths "eksypnadas".

Me to sympa6eio alla ti pineis? Sto arxiko email egrafes "Antitheta to
briskw arkountws psarwtiko." Twra les pws den to 6ewreis psarwtiko. OK,
paw paso.

> b)An pas kai bgaleis mplouzaki "poso malaka sas pianei h MS" sthn
> Infosystem sou dinw 10 lepta prin se petaksoun eksw eite securitades,

Poly sinema vlepeis palikari. Kanenas den prokeitai na se peiraksei ase
pou outws 'h allws u r missing the point.

> eite se perikyklwsoun dikhgoroi gia mynhsh peri sykofantikhs dysfimishs.

Oute ki ayto prokeitai na symvei. Ki opws eipa kai prin u r missing the
point.

> Den einai thema "maggias" h' "koita poso megala @@ exw".

Safws kai den einai kati tetoio. Eksallou an eixes megala @@ den 6a pas
na ta poulhseis sthn Infosystems :p

Einai thema na
> exeis thn elaxisth estw aisthish tou xwrou pou briskesai. Sth telikh
> etsi einai san na les olo to kosmo malakes, pou oso ipia kai na to deis,
> tha ferei toulaxiston ta antitheta apotelesmata apo ayta pou thelete.
> Oso gia to poios einai o grafikos, to afhnw na to krinoun alloi :-)

An deis ligo tis diafhmiseis gyrw sou 6a diapistwseis pws aytes pou
poulane kala einai oses dhmiourgoun enoxes ki ekmetallevontai tis
anasfaleies twn an6rwpwn. Exeis mikro tsoutsouni gia paradeigma, pare
mia mercedes na noiwseis kalytera ki alla tetoia efantasta. Kata
synepeia mh mou les ti 6a poulhsei kai ti oxi giati se ayto ton kosmo zw
kai ta vlepw. Eksallou den sou eipa na to typwseis nte kai kala etsi, an
omws 6es na psarwseis kosmo safestata kai me ena tetoio mhnyma 6a to
katafereis poly kalytera apo na peis "living in a digital world".