Re: [Open-source] Περί ΕυρωβουλευτΕυρωβουλευτικών και πατεντών λογισμικού (was: Η Ψήφος σας στις Ευρωεκλογές)

jismy jism at softhome.net
Sun Jun 13 15:48:04 EEST 2004

On 13 Ιουν, 2004, at 14:09, Michalis Macheras wrote:

> Πολύ βαρύγδουπο ακούστηκε αυτό...αναρωτιέμαι αν δείχνεις την ίδια
> ευαισθησία για τις τόσες αντισυνταγματικές ενέργειες των κρατούντων.
>
> Ο Δημήτρης είπε την προσωπική του άποψή του ψύχραιμα και με ευπρέπεια
> και έχει κάθε δικαίωμα να το κάνει αυτό. Όπως έχει ο καθένας μας το
> δικαίωμα σε μια παρέα να πει την άποψή του.
>
> Παρεπιπτόντως, διάβασε όποια εφημερίδα θες και πες μου αν στην
> πραγματικότητα διαφαίνεται τι υποστηρίζει η κάθεμια, ακόμα και σήμερα,
> την ημέρα των εκλογών. Π.χ. "Άνετη νίκη της xxxx" κλπ.
>
> --
> Michalis Macheras <ioanmi at otenet.gr>

> [...]

Επίσης να προσθέσω πως υποθέτω ότι όπως βρήκε το παιδί που έβαλε τα
αποτελέσματα online αυτά τα στοιχεία, θα μπορούσαμε να τα έχουμε βρει
όλοι μας. Απλά ίσως είμαστε λίγο πιο αυστηροί με τους άλλους.
Ομολογώ πως κι εγώ θα προτιμούσα να τα είχα δει νωρίτερα, αλλά φταίω
πιο πολύ η ίδια :)
Βέβαια όσο δικαιολογημένη είναι η ανησυχία μας για το θέμα των
πατεντών, άλλο τόσο είναι και η δυσπιστία και η αμηχανία στις κινήσεις
μας, για εντελώς διαφορετικούς λόγους. Η διαφορά είναι ότι η δεύτερη
μας φέρνει εδώ που είμαστε ήδη, ενώ η πρώτη μας πάει ένα βήμα πιο
μπροστά.
Οπότε ίσως είναι καλύτερο να κάνουμε δύο και να λέμε ένα. Ας πω τώρα
ένα, και για να γλυτώνω από τα χρέη, λέω να πάω να ψηφίσω τελικά
σήμερα.

Βαλσάμου Διαλεκτή