Unibrain Firewire cards

Mihalis I. Tsoukalos mtsouk at freemail.gr
Sat Jun 12 17:08:27 EEST 2004

On Sat, Jun 12, 2004 at 12:52:13AM +0300, Mihalis I. Tsoukalos wrote:

> Χαιρετώ και πάλι.
>
> Εγκατέστησα την μπλέ κάρτα για FireWire 400 αλλά έχω προβλήματα.
> Αναγνωρίζει την κάρτα αλλά δεν μπορεί να δει τον δίσκο.
>
> Μήπως μπορεί κάποιος να μου στείλει το .config αρχείο του μήπως έχω
> ξεχάσει κάτι;

Χαιρετώ και πάλι.

Μετά από αρκετό ψάξιμο η λύση βρέθηκε και όλα δούλεψαν.  Από όσο κατάλαβα, δεν πρέπει να είχα κάνει κάποιο λάθος.
Την λύση έδωσε ένα script που βρήκα στο Internet με το όνομα
rescan-scsi-bus.sh
Μετά το τρέξιμο αυτού του script, είδε τον Firewire δίσκο. Αν κάποιος
έχεις καλύτερη λύση, ας μου την πει.

kernel 2.4.26
Debian stable.

φιλικά,
Μιχάλης.

--
 17:05:34 up  1:52,  2 users,  load average: 0.08, 0.06, 0.02