Dial-In Server Auto Disconnect

Dimitris Papadiotis dimitrip at franco.gr
Fri Jun 11 13:40:01 EEST 2004

Χαιρετώ τη λίστα,

Η ερώτησή μου:

Θέλω να στήσω ένα μηχάνημα που να επιτρέπει σε remote users να κάνουν dial-in στο LAN. Θα πρέπει όμως να έχω τη δυνατότητα να ορίζω ότι κάθε connection που γίνεται στο μηχάνημα αυτό θα τερματίζεται αυτόματα μετά από π.χ. 15 λεπτά ανεξάρτητα αν υπάρχει traffic στη γραμμή ή όχι και ανεξάρτητα από τι ρυθμίσεις έχει κάνει κάθε χρήστης στο δικό του μηχάνημα. Δηλαδή κάθε χρήστης που κάνει connect θα έχει maximum 15 λεπτά χρόνο σύνδεσης, μετά θα πέφτει αυτόματα η γραμμή του MODEM . Μπορεί να γίνει κάτι τέτοιο? Αν ξέρετε κάτι σχετικό δώστε μια κατεύθυνση.

Ευχαριστώ,

Δημήτρης.