USB/SCSI devices

Alexandros Papadopoulos apapadop at cmu.edu
Fri Jun 11 00:25:21 EEST 2004

Γεια χαρά

Ιδέα μου είναι, ή είναι ένα propabilistic μπάχαλο το naming των USB
devices από τον πυρήνα;

Χρησιμοποιώ στο ίδιο laptop μια ψηφιακή φωτογραφική κάμερα, έναν
εξωτερικό USB δίσκο, και το builtin CD-RW drive με SCSI emulation.

"Γιατί SCSI emulation;" σας ακούω να ρωτάτε: Επιμένω στον 2.4 πυρήνα
επειδή ο precompiled 2.6 του Debian έχει μόνο ACPI support, και το
laptop μου είναι τρισευτυχισμένο με APM.

Γίνεται, λοιπόν χαμός με την ονομασία των συσκευών. Ανάλογα με το ποιες
θα τύχει να είναι συνδεμένες στο σύστημα κατά το boot (ή resume από
sleep), γίνονται assign με μη-προβλέψιμο τρόπο τα /dev/sda, /dev/sdb
κτλ.

Το CD-RW drive επίσης επηρεάζεται, επειδή το σύστημα βλέπει το SCSI Bus
0 κατηλλειμένο από πχ. τον εξωτερικό USB δίσκο, και κάνει assign το
CD-RW στο SCSI bus 1, αλλάζοντας αμέσως αμέσως το device ID του σε
1,0,0 από 0,0,0, κάνοντας έτσι ντρίπλα στο cdrecord.

Υπάρχει κάποιος τρόπος να γίνει στατικό assign των περιφερειακών που
είναι USB και χρησιμοποιούν και SCSI emulation, ώστε να ξέρει κανείς τι
να βάλει στο /etc/fstab για όλες τις περιπτώσεις;

Θα ήταν θεσπέσιο να μπορώ να κάνω assign πχ την κάμερα στο /dev/sdb,
ασχέτως του αν έχω ενεργοποιημένο τον εξωτερικό δίσκο. Παρομοίως, δε
θέλω να κυνηγάω το CD-RW μου στα SCSI busses... :-)

Ευχαριστώ

-Α