Μπλουζάκια (Was: Re: Ημερίδα προς ΟΤΑ)

Vasilis Vasaitis vvas at hal.csd.auth.gr
Thu Jun 10 11:15:31 EEST 2004

  Είναι ψιλοσυγκεκριμένο το τι εννοείται όταν μιλάμε για θηλυκά
t-shirt... μικρότερα μεγέθη, σχετικά εφαρμοστά και μεσάτα.

  Πάντως, αν είναι να υπάρχει ποικιλία σε κάτι, καλύτερα να είναι στα
μεγέθη. Διαφορετικά, το κλασσικό που βλέπεις είναι να είναι όλα τα
μπλουζάκια XL, οπότε άτομα σαν κι εμένα που φοράνε μόνο M μένουν με το
π στο χ.

  Υπάρχει πάντα και το κλασσικό:

	Linux: The choice of a GNU generation.

On Thu, Jun 10, 2004 at 07:39:23AM +0100, Iakwbos Triantafillou wrote:

> Gia th thilikh ekdosh bale  katallhles "atakes".
> Gia paradeigma kati tou styl:
>
> Apo mprosta: "My boyfriend uses Linux..."
> ki apo pisw: "...I use kitchenware"

  Βλέπω ότι ο σεξισμός δεν απουσιάζει ούτε από την LGU. Παγκόσμιο
φαινόμενο είναι θα μου πεις, από εδώ θα λείψει; Κρίμα.

--
Vasilis Vasaitis
"A man is well or woe as he thinks himself so."