Μπλουζάκια (Was: Re: Ημερίδα προς ΟΤΑ)

Giannis Stoilis giannis at stoilis.gr
Thu Jun 10 07:51:39 EEST 2004

Stella Korakaki wrote:
> Θα παιξει και θηλυκή version για τα μπλουζάκια ή θα περιοριστούμε στα απλά t-shirt ? ;)

Σήμερα θα μιλήσω με κάποιες εταιρείες, θα ρωτήσω κατά πόσο είναι αυτό
εφικτό.

Για την ώρα, είμαι υπέρ του να κάνω τις εξής παραλαγές
στρόγγυλος λαιμός ή V
Διάφορα μεγέθη
Διάφορες ατάκες

Όπως είπα όμως, θα ξέρω μάλλον το απόγευμα. Όταν λες θηλυκή έκδοση, τι
εννοείς όμως; Κολλητό; Κοντό; Μάλλον θα μου τα πουν από την εταιρεία
όμως αυτά...

Οι ΚΑΛΕΣ ατάκες που παίζουν μέχρι τώρα, είναι:
Freedom Inside (στο στυλ του Intel Inside)
Το λογισμικό είναι σαν το σεξ: Είναι καλύτερο όταν δεν το πληρώνεις
Το λογισμικό είναι σαν το αλεξίπτωτο: Δουλεύει καλύτερα ανοιχτό

- Γιάννης Στοΐλης