Μπλουζάκια (Was: Re: Ημερίδα προς ΟΤΑ)

Γιώργος Κεραμίδας keramida at ceid.upatras.gr
Wed Jun 9 10:51:09 EEST 2004

On 2004-06-09 09:15, Giannis Stoilis <giannis at stoilis.gr> wrote:

> Όπως είπα, κάνω κινήσεις για να δώσουμε μπλουζάκια στην έκθεση.
> Ας ανοίξουμε ένα flame για το ΤΙ θα λέει.

Hi Γιάννη :)))

Flame ή όχι δεν είναι άσχημη η ιδέα με τα μπλουζάκια.  Αν μπορώ κάπως
από δω πέρα να βοηθήσω πες μου.  Αν όλα πάνε καλά τον Οκτώβρη θα είμαι
κι εγώ εκεί.

> Πρόταση 1: Το λογότυπο με τον πιγκουίνο στο πίσω μέρος, μεγάλο μέγεθος,
> και ένα μικρό μπροστά, πάνω, αριστερα ή δεξιά
> Πρόταση 2: Λογότυπο μέτριου μεγέθους μπροστά και κέντρο, μία ατάκα ή το
> url από πίσω
>
> Άλλες προτάσεις; Αν όχι url, τι ατάκα να βάλουμε;

        "no virus inside"

Σε σχήμα που να μοιάζει με το "intel inside" :)

Είναι προφανές ότι έχω βαρεθεί και σιχαθεί πια να με παίρνουν τηλέφωνο
φίλοι και γνωστοί για να τους πω τι να κάνουν για να φύγει ο τάδε ιός,
να γλιτώσουν από το δείνα spyware, κλπ.  Δεν χρειάζεται να πω ότι πλέον
απαντώ με σοβαρό στυλ "βάλε Linux" και δε δέχομαι δικιολογίες του στυλ
"μα δεν ξέρω να το στήσω".

Δεν ξέρω αν θα πιάσει το κόλπο, αλλά δεδομένου ότι ένα από τα μεγαλύτερα
και πιο επίμονα προβλήματα των χρηστών Windows είναι τα μόνιμα & συνεχή
προβλήματα με τους ιούς έχω μια υποψία ότι ένα τέτοιο σύνθημα θα είχε
πολύ πέραση.

Γιώργος