Slackware :: kernel Modules

Balaskas Euaggelos ebalaskas at edu.teiath.gr
Sun Jun 6 01:28:58 EEST 2004

Πρώτη φορά εγκατέστησα Slackware,

το πρόβλημα που αντιμετωπίζω είναι ότι δεν μου περνάει τα kernel modules
με τίποτα.
Παράδειγμα επειδή την εγκατάσταση την έκανα στο laptop, εγκατέστησα τον
δαίμονα apmd για να βλέπω πόση μπαταρία έχω, αλλά μου βγάζει μήνυμα :
APM not support in kernel (ή κάτι τέτοιο παρόμοιο)

Πάω /lib/modules/.../apm.o.gz

και τρέχω insmod και modprobe apm και μου βγάζει μήνυμα να κοιτάξω στο
dmesg ή στο log του syslog

Επίσης κατά το boot μου βγάζει αρκετά μηνύματα λάθους ότι δεν μπορεί να
φορτώσει τα διάφορα modules.

Καμιά ιδέα ?

Εκτελώντας την εντολή dmesg και κοιτάζωντας το syslog αρχείο δεν μπορώ
να πω ότι βρήκα κάτι σχετικό με το modules!
Με συγχωρείτε που τα μηνύματα λάθους δεν είναι όπως θα έπρεπε να είναι
αλλά γράφω το email μέσα από το Mandrake

Επίσης έχω ένα πρόβλημα με το lilo - ΔΕΝ μπορώ να περάσω άλλες επιλογές
γράφωντας μόνο στο /etc/lilo.conf

Αλλά δεν έχω προλάβει ακόμα να ψάξω βαθύτερα,

Ευχαριστώ εκ'των προτέρων,