NVIDIA and TV-OUT

George Iordanou iordanoug at yahoo.gr
Sat Jun 5 20:55:15 EEST 2004

Έχω μια κάρτα γραφικών GeForce FX 5200 που υποστηρίζει TV-Out.
Παλιοτερα, στα Red Hat 9 χρησιμοποιούσα τα drivers της NVIDIA για να
κάνω clone το περιεχόμενο της οθόνης μου στην τηλεόραση (ό,τι έδειχε η
οθόνη, το ίδιο φαινόταν και στην τηλεόραση [Sony Trinitron αν παίζει
ρόλο]). Τώρα με τα Fedora Core 2 δεν μπορώ να βάλω τα drivers της
NVIDIA.

Υπάρχει τρόπος να έχω TV-Out με τα drivers nv; Θα μπορούσα επίσης να
δείχνω τα περιεχόμενα της δεύτερης μου οθόνης εργασίας στην τηλεόραση
αντί της πρώτης; Θέλω να μπορώ να δουλεύω στο Desktop 1 και να βλέπω ένα
έργο για παράδειγμα στο 2 (στην οθόνη 2 να έχω gmplayer και στην οθόνη 1
τον Firefox .. η τηλεόρασή μου θέλω να δείχνει την οθόνη 2)

Ευχαριστώ εκ των προτέρων,
Γιώργος

--
George Iordanou <iordanoug at yahoo.gr>