Virus and Firewall

Mario Saturno blade at teilam.gr
Sat Jun 5 20:05:18 EEST 2004

Karaoulis Marios wrote:
> Apo prohgoumena mail, eida oti sto linux den yparxoun virus. Me thn prohpo8esh
> bebaia oti den mpaino san root. Ara den trexo kai kanena antibiotiko.
> Me to firewall omos?
> Einai aparaithto gia ena stand-alone ststema me monimh syndesh sto diktuo? Apo
> ti na prostateuto?

H logiki sou tha htan swsth, en merh, an eixes windows.. kathws o
kindinos enos iou einai polu megaliteros apo autous pou diatrexeis me
ena sistima Linux.

Se Linux sistima to firewall den aplws enas tropos prostatias, einai
enas tropos katholikou elenxou tou diktiou. Gia paradeigma, borei ontws
na min "kolas" ious, omws borei enas ios h para poloi na prospathoun
na sindethoun sto port 1234, kathe 4 lepta.. kathistontas etsi pio argi
tin sindesi sou. An den exeis kanei configure to firewall 90% auto den
to jeris, kai den tha to mathis pote. Pithanos na min xriazete na exeis
"ping reply on", h na thes na diaxiristis kapia paketa me kapion
singekrimeno tropo. Einai ena polu megalo topic :-)

Pantws den einai aparetito, ektos ki an eisai paranoikos :P