KDE font size

Vasilis Vasaitis vvas at hal.csd.auth.gr
Thu Jun 3 22:56:57 EEST 2004

On Thu, Jun 03, 2004 at 09:36:18PM +0300, V13 wrote:

> Mipos exeis othones diaforetikoy megethoys ? Ta X (an xrisimopoieis ddc)
> pernoyn to megethos tis othonis kai me basi ayto kai tin analysh ypologizoyn
> to dpi.
>
> Stin periptosi poy xrisimopoieis xdm, to debian bazei me to zori 100 dpi (des
> to /etc/X11/xdm/Xservers) alla ayto den ginetai an ksekinas ta X me startx,
> opote an sta 2 exeis xdm kai sto 3o apla dineis startx mporei na ftaiei ayto.

  Μπα, και το /etc/X11/xinit/xserverrc του Debian, που χρησιμοποιείται
από το xinit, που με τη σειρά του χρησιμοποιείται από το startx, έχει
κι αυτό με το ζόρι 100dpi. Ποτέ δεν κατάλαβα τη λογική πίσω από αυτήν
την πολιτική, σε κάθε εγκατάσταση πηγαίνω και το σβήνω.

  Οπότε αυτό που μπορεί να συμβαίνει στη συγκεκριμένη περίπτωση, είναι
ο ένας υπολογιστής να έχει μεγαλύτερη οθόνη από τους άλλους, και
επειδή όλοι έχουν τα ίδια DPI με το ζόρι (αντί να τα παίρνει από το
DDC), τελικά βγαίνει η γραμματοσειρά μεγαλύτερη.

--
Vasilis Vasaitis
"A man is well or woe as he thinks himself so."