KDE font size

Tassos Bassoukos abas at isag.meng.auth.gr
Thu Jun 3 21:16:31 EEST 2004

On Thu, 2004-06-03 at 20:30, Antonios Christofides wrote:
> Έχω τα ίδια settings σε 3 υπολογιστές που έχουν το ίδιο λειτουργικό:
> Debian testing. Στο konsole έχω FreeMono 11. Σε έναν από τους τρεις
> δείχνει πολύ μεγαλύτερο απ' ό,τι στους άλλους δύο· πρέπει να το κατεβάσω
> σε 9 για να δείχνει όσο στους άλλους. Έχω φάει το filesystem μου
> ψάχνοντας κάπου να λέει dpi ή άλλη πληροφορία (~/.[xX]*, /etc/kde3/*,
> αλλά δεν βρίσκω τι είναι. Καμιά ιδέα;

Χμμ.. Κατά πάσα πιθανότητα έχει να κάνει με τα DPI settings της οθόνης
σου και του X server. Ρίξε μια ματία στο 'xdpyinfo | grep -i resolution'
στους 3 υπολογιστές και μάλλον θα δεις μια διαφορά.

Εάν όντως είναι αυτό το πρόβλημα, βάλε ένα DisplaySize στο XF86Config
σου.

Τάσος

--
Tassos Bassoukos <abas at isag.meng.auth.gr>