VM: killing process X

Vasilis Vasaitis vvas at hal.csd.auth.gr
Thu Jun 3 15:38:46 EEST 2004

  Άσχετο: ενώ η έκδοση του συγκεκριμένου μηνύματος που ήρθε απευθείας
σε μένα έφτασε μια χαρά, η έκδοση που πέρασε μέσα από το λίστα ήταν
της γνωστής μπερδεμένης μορφής που βλέπουμε καμιά φορά με μηνύματα από
το KMail. Πολύ περίεργο... φαίνεται να υπάρχει κάμια μυστήρια
αλληλεπίδραση μεταξύ του KMail και του mailman, ή κάποιου άλλου
λογισμικού που χρησιμοποιείται στους server του hellug. Ευτυχώς ο
emacs μου επιτρέπει να συμμαζέψω τα ασυμμάζευτα σχετικά εύκολα.

On Wed, Jun 02, 2004 at 08:00:57PM +0300, Aggelos Economopoulos wrote:
> On Saturday 29 May 2004 18:04, Vasilis Vasaitis wrote:

..[snip]..

> Bebaia, alla sth sugkekrimenh periptwsh to zhtoumeno htan na fugoun
> ta pte-chain-based reverse-maps mia wra arxutera, akoma kai gia
> ais8htikous logous ;-)

  Σύμφωνοι, αν και γενικά είσαι λίγο εκτός θέματος. ;^) Υπενθυμίζω, η
όλη συζήτηση ήταν για τον OOM killer, που αφαιρέθηκε με παρότρυνση
(και κώδικα φυσικά) του Arcangeli, αφού δημιουργούσε προβλήματα στα
ζώα που τον απασχολούν (κυρίως). Για το objrmap δε νομίζω να υπάρχει
κανείς που διαφωνεί ότι είναι Καλό Πράμα (TM). :^)

> Epishs einai sxetika egkatalleleimeno code base - teleutaia
> ousiastikh allagh sto -rmap tree htan h douleia tou Arjan van de Ven
> gia na douleuei h vm me O(1) algori8mous kai to neo list-splitting
> tou Riel. Kai ta duo auta patches einai *palia* (egw toulaxiston den
> 8umamai kan an to -rmap exei p.x. active_anon list). Fusika auto den
> shmainei oti den einai stable/usable.

  Εγκαταλελειμμένο δεν είναι σε καμία περίπτωση· απλά, όπως γράφει ο
Rik στο README της τελευταίας έκδοσης, rmap15l:

My big TODO items for a next release are:
  - 2.4-rmap is now in maintenance mode, let me know when something
    needs fixing

  Αλλά τεσπά, ας μην πέφτουμε στην παγίδα του nitpicking. :^) Εδώ που
τα λέμε, δε θα ένιωθα καν την ανάγκη να απαντήσω αν δεν ήταν το
«άσχετο» στην αρχή.

--
Vasilis Vasaitis
"A man is well or woe as he thinks himself so."