Cd writing

Antonios Christofides anthony at itia.ntua.gr
Thu Jun 3 13:26:56 EEST 2004

Εγώ γράφω τα σιντιά μου με το χειροκίνητο: mkisofs, cdrecord, cdrdao,
cdparanoia. Έχω όμως ένα χρήστη που θέλει να τον βοηθήσω να δουλέψει
Linux, και φυσικά πρέπει να του δώσω κάτι καλύτερο. Μπορείτε να μου
δώσετε κανένα χιντάκι; Το multisession έχει ακόμα το χάλι που είχε πριν
5 χρόνια (π.χ. αδύνατη η διαγραφή αρχείων ή η πρόσθεση αρχείων μέσα σε
directories); Για audio CD υπάρχει εύκολο interface;

Παρεμπιπτόντως, να σας πω πώς σκέφτηκα τις προάλλες ότι έπρεπε να
δουλεύει το cd writing στο Linux και τα πάσης φύσεως Unix.
  mount /cdr
Αυτή η εντολή θα έπρεπε να κάνει mount το cd-recordable read/write.
Options θα καθόριζαν αν θα ήταν multisession ή όχι, και άλλες
λεπτομέρειες, όπως τα Rock-Ridge, Joliet κλπ.
  umount /cdr
Αυτή η εντολή θα περνούσε στο cd-recordable όλες τις αλλαγές που του
έγιναν ενόσω ήταν mounted.

Η λύση αυτή θα ήταν σπουδαία γιατί θα καταργούσε το packet-writing και
θα έκανε το γράψιμο των data cd τόσο απλό όσο δεν παίρνει. Δυο
προβληματάκια: (1) το sync δεν θα έπρεπε να επηρεάζει το cd writer, (2)
θα πρέπει να υπάρχει δυνατότητα unmount με ακύρωση των αλλαγών (δηλαδή
να ακυρωθεί το γράψιμο).

Πιστεύετε ότι είναι υλοποιήσιμη;