sed

Nikos Kanellopoulos nkan at panafonet.gr
Fri Jul 30 15:42:24 EEST 2004

>   Αλλά δε μπορώ να καταλάβω γιατί κανείς να παιδεύεται με το sed, όταν
> υπάρχουν πολύ πιο απλοί τρόποι να κάνεις το ίδιο πράμα:
>
> perl -ne 'print "$1\n" and redo if s/.*?(lala)//'

Βασικά το έκανα με grep -o, αλλά επειδή χρησιμοποιούσα sed και για άλλες
αλλαγές ήθελα να δω αν μπορώ να χρησιμοποιήσω μόνο το sed αντί να
ξεκινήσω και το grep. Θα μου πεις, κάν' τα όλα με perl...

Απλώς ήταν κάτι που με αρκετά pipes και standard unix εργαλεία έβγαινε
4 γραμμές σε bash (grep -n -o PATTERN logfile | sed 's/\n/g' | sort -n |
uniq και ένα for loop)  και ήθελα να το κάνω όσο πιο μικρό και απλό γίνεται.

--
Νίκος Κανελλόπουλος
www.astraka.net