Re: Διαθέσιμα παλιά τεύχη του Linux Journal

Παναγιώτης Κρανιδιώτης kranidiotis at vatica.org
Wed Jul 28 10:40:48 EEST 2004

On Wed, 28 Jul 2004 09:11:17 +0300, Prokopis Prokopidis <prokopis at ilsp.gr>
wrote:

> Να ευχαριστήσω όσους ενδιαφέρθηκαν για τα τεύχη. Τα έδωσα σε ένα μέλος
> της λίστας που θα τα ενσωματώσει σε μια σχολική βιβλιοθήκη.
>
> Π.

2004 μχ Όλη Ελλάδα έχει καταληφθεί από τα  λειτουργικά συστήματα της
Microsoft. Όλη; Όχι όλη. Στην άκρη της ηπειρωτικής Ελλάδας ένα μικρό χωριό
ανυπότακτων γαλατών αντιστέκεται στο γενικό κλίμα και επιμένει σε λύσεις
ελεύθερου λογισμικού. Μάλιστα εχτές δέχθηκε την προσφορά ενός ακόμα Γαλάτη
που έδωσε προς χρήση και μελετη αντιστασιακό υλικό, χρήσιμο για την
γαλούχηση των μικρών γαλατών και την εκπαίδευση των μεγαλυτέρων. Οι μικροί
γαλάτες θα μπορούν να συνεχίσουν να παίζουν στο δάσος κυνηγώντας
αγριογούρουνα. Και σίγουρα εκφράζουν τις ευχαρηστίες τους στον φίλο γαλάτη
δωρητή.
Είθε ο Τουτάτης και ο Μπελένος να τον έχουν καλά.

--
Παναγιώτης Κρανιδιώτης
www.vatica.org