Slackware 10 + modem +Audigy

Alexandros Papadopoulos apapadop at alumni.carnegiemellon.edu
Fri Jul 30 13:51:48 EEST 2004

On Friday 30 July 2004 13:31, feynman at in.gr wrote:
> Geia xara se olous.
> Exw balei sto pc mou to slackware 10 kai exw balei kai ton kernel
> 2.6.7 alla den mou blepei to modem mou (US Robotics) opws episis den
> blepei thn karta hxou (Creative Soundblaster Audigy)prin thn
> anaba8mish tou kernel to modem douleue alla h karta oxi.Kserei kaneis
> ti na kanw; Eyxarixtw.

Mporeis na bootareis me ton palio kernoula kai na deis poia modules
xrhsimopoiei gia to modem sou, kai meta na sigoureyteis oti ta
antistoixa modules yparxoun kai ston neo kernoula.

Se periptwsh pou etrexes 2.4.x pyrhna kai twra perases se 2.6.x mporei
apla na exoun allaksei ta onomata kapoion modules. Koita to
modules.conf sou kai sigourepsou oti den exei ta palia onomata.

-A