siriako netmod

DJ Art djart at linux.gr
Wed Jul 28 19:57:24 EEST 2004

On Wednesday 28 July 2004 10:42, Apollon Koutlides wrote:
> Πολλοί, συμπεριλαμβανόμενου και εμού εδώ και χρόνια, και γενικώς
> χωρίς προβλήματα.

Χμ, το "γενικώς χωρίς προβλήματα" εγώ δεν θα το έλεγα. Μετά από τα
"Ελληνικά στο Linux" είναι μάλλον η 2η μεγαλύτερη πληγή όσων έρχονται
στο θαυμαστό κόσμο του Linux.

Αυτό κάτι λέει, παρόλο που είναι επίσης γνωστό πως οι migrated "from
Windows to Linux" users γενικά αντιμετωπίζουν μια δυσκολία με το
στήσιμο των δικτυακών συσκευών και υπηρεσιών.

Πάντως, εν γένει το netmod είναι ένα άθλιο κατασκεύασμα :/

Π.χ., το πρόβλημα που ακόμα αντιμετωπίζω είναι η σωστή συνεργασία kppp
και netmod και πιο συγκεκριμένα το kppp πάντα κολλάει στο modem
initialization και δεν πάει παρακάτω. Το kppp log δείχνει ότι έχει
σταλεί η Initialization string 1 command και περιμένει OK. Αυτό
συμβαίνει είτε για INIT string ως ATB40, είτε για ATZ, είτε για AT.
Έχω δοκιμάσει και διάφορες τιμές στα pre-init delay και post-init delay
(είτε μεγάλες, είτε μικρές) και πάλι τίποτα. Και φυσικά, όλα αυτά με
σβησμένα τα AT commands για volume.

Αυτό που καταλήγω να κάνω πάντοτε με το kppp είναι να του δώσω ως init
string το "AT@#$@#%#$" και ως init response "ERROR" αντί του "OK".
Μόνον έτσι λέει να ξεκολλήσει και να προχωρήσει παρακάτω.

Και μου κάνει εντύπωση πάντα, γιατί στο απλοϊκότατο pppd/chat script που
χρησιμοποιώ για να συνδεθώ από το μηχάνημά μου, το ATB40 το δέχεται μια
χαρά ως init command.

--
Kyritsis Athanasios <djart at linux.gr>

Q: Εθελοντής ή θεατής ?