erotisi peri netmod kai linux

Apollon Koutlides apollon at planewalk.net
Mon Jul 26 10:35:07 EEST 2004

Kostas Papadakis wrote:

>Apla tha ithela na rotiso an einai efikto kapoios na sou programmatisei to
>netmod (thn EPROM) apo ton ypologisti tou (meso linux) meso tcp/protocol
>etsi oste to Netmod na stelnei plirofories sto pc tou sxetika me to pote
>ekanes connect sto internet me poial ip, noumero tilephonou kai la ta dta
>pou esteiles. Ola auata xoris na sou kollisei kapoio eidos iou i trojan.
>Ginetai kati tetoio?
>
>An nai tote ti mporei na kanei ena aplos xristis gia na kanei reseto to
>netmodem tou? Xero oti akoma kai firmware na allaxei kanontas upload sto
> [...]

...μάλλον έχεις μπερδέψει τις βούρτσες με τις μούφες. Αυτό το
"tcp/protocol" δεν ξέρω που το βρήκες, αλλά υποθέτω ότι μάλλον εννοείς
tcp/ip. Το ίδιο το netmod δε συνηθίζει να "μιλάει" tcp/ip με το host που
το συνδέεις, είτε μέσω της σειραϊκής είτε μέσω της USB θύρας. Μπορείς να
συλλέξεις πληροφόρηση τόσο για ChargeInfo (πληροφορίες χρέωσης) όσο και
για τις πραγματοποιούμενες κλήσεις (από ποιο MSN/OAD, προς ποιον
αριθμό/DAD, τον τύπο [data/voice κλπ.] της σύνδεσης, τη διάρκεια κλπ.)
είτε χρησιμοποιώντας τα χαρακτηριστικά που είναι υλοποιημένα στο Netmod
(από τη σειραϊκή ή την USB θύρα), είτε παρακολουθώντας το D-channel με
τη βοήθεια κάποιας ISDN κάρτας και του i4l / capi4linux. Βέβαια, αν
κρίνω από το περιεχόμενο του αρχικού σου μηνύματος όσο και των
προηγούμενων μηνυμάτων σου μάλλον τον χρόνο μου χάνω, οπότε δε συνεχίζω
παραπέρα.

Θα συμπληρώσω μόνο ότι για να κάνεις reset το netmod σου αρκεί να
πιέσεις το κουμπάκι reset που κρύβεται κάτω από το μοναδικό αφαιρούμενο
κάλυμμα της συσκευής. Τόσο μπερδεμένα που είναι τα πράγματα στο κεφάλι
σου θα σου συνιστούσα να ΜΗΝ επιχειρήσεις να αλλάξεις firmware στο Netmod...

Αν θέλεις πραγματικά να "ξεφύγεις", θα σου πρότεινα να επισκεφτείς ένα
πρακτορείο ταξιδίων. Λένε ότι στο Μπαλί είναι όμορφα...
Αν πάλι θέλεις να "γλιτώσεις", ΔΕ θα σου προτείνω αυτό που μου περνάει
από τη σκέψη γιατί θα με πούνε κακό. Βρες μόνος σου λύση.

--
Απόλλων Κουτλίδης