Windows kai viruses....

Michalis Macheras ioanmi at otenet.gr
Fri Jul 23 13:44:08 EEST 2004

On Fri, 2004-07-23 at 13:15, zakinthinos at freemail.gr wrote:

> εαν ηθελε να σου κλεισει το σπιτι θα το ειχε ηδη κανει αρα της εισαι χρησιμος
> σαν μειοψηφια
>
> για περισσοτερες πληροφοριες για το ποιος κανει γενικο κουμαντο ρωτα τον κυριο
> fritz bolkenstein
>
> γιωργος

Δεν νομίζω ότι η microsoft  μπορεί να μας κλείσει το σπίτι εύκολα. Κάθε
μονοπώλιο σε οποιοδήποτε τομέα το πληρώνουν ακριβά οι υπόλοιπες
επιχειρήσεις. Γι αυτό και οι διώξεις εναντίον της microsoft αν και
επίσης σε αυτή την περίπτωση φαίνονται τα όρια δυνατότητας παρέμβασης
του κράτους. Το ότι το αμερικάνικο κράτος τελικά δεν έβαλε την microsoft
στην θέση της αποτελεί και ένα σύμπτωμα βαθιάς εσωτερικής κρίσης. Κάποτε
δεν δίστασε να σπάσει την μεγαλύτερη πετρελαϊκή εταιρεία του κόσμου...

Τα αντικρουόμενα συμφέροντα μας έχουν επιτρέψει να πατήσουμε πόδι.
Ελπίζω για τα καλά ;-)

--
Michalis Macheras <ioanmi at otenet.gr>