OWL Intranet Engine - Hellinic Support

Michalis Macheras ioanmi at otenet.gr
Fri Jul 23 13:31:36 EEST 2004

On Fri, 2004-07-23 at 13:03, Βασιλειου Σπυρος wrote:

> [...]
> Ετσι λοιπον την πληρωσε ο αρχικος αποστολεας (δυστυχως οπως παντα μεσα
> σε αυτη την λιστα).
>

> Παιδια ειναι λυπηρο να ασχολουμαστε με φλαμε...
> Θελω να πιστευω οτι η λιστα υπαρχει για καποιο κοινωνικο σκοπο
> οχι να βγαζουμε το εγω μας ο καθενας.
> Και κατι ακομα. Στοχος της λιστας δεν ειναι η ενημερωση?
> Αν δεν πρεπει το ενα δεν πρεπει το αλλο, στο τελος θα μεινουν οι δημιουργοι
> της λιστας να τα λενε μεταξυ τους.
> Δεν λεω να ειναι κοσμια και ομορφα τα λογια μας (αλλα και κανενα καυστικο
> ανεκδοτακι
> κανει καλο καμια φορα, εκτονωνει τα πληθη).
"Ανεκδοτάκια", με τα οποία κάποιοι θα γελάσουν και κάποιοι άλλοι θα
προσβληθούν καλύτερα να λείπουν από την λίστα. Μην περιμένετε πάντως να
δέχονται όλοι τέτοιου είδους "ανέκδοτα" ή σχόλια αδιαμαρτύρητα.

Εντάξει  υπάρχει ελευθερία του λόγου εδώ μέσα και αυτό είναι μια
σημαντική κατάκτηση όλων μας, ας αποφεύγουμε όμως παρατηρήσεις
"καυστικές", όπως τις είπες Σπυρο, για να μην ξεφεύγουμε...

> Ολα αυτα ειναι απλα η γνωμη μου.
>
> Φιλικα
> Σπυρος
Φιλικά,
Μιχάλης

Υ.Γ. αντιρατσιστικά ανέκδοτα σκαρώνω στο λεπτό αλλά το αφήνω για μια
άλλη φορά
--
Michalis Macheras <ioanmi at otenet.gr>