OWL Intranet Engine - Hellinic Support

Thanos Kyritsis listman at hellug.gr
Fri Jul 23 10:59:11 EEST 2004

On Thursday 22 July 2004 10:59, Λουκάς Σταμέλλος wrote:

> και δεύτερον, αμφιβάλλω αν επιτρέπονται τέτοιου είδους
> "ανέκδοτα" στην λίστα. Θα ήθελα μια απάντηση επ' αυτού από
> τον διαχειριστή.

Φυσικά και ΔΕΝ επιτρέπονται.

Όπως επίσης ΔΕΝ επιτρέπονται και διάφορα άλλα παρόμοια που έχουν
παρατηρηθεί τον τελευταίο καιρό στη λίστα.

Απλώς είναι καλοκαιρινές ημέρες και βαριέμαι ακόμα κι εγώ να ασχοληθώ με
την LGU ;>

Από την άλλη βέβαια, αν θέλαμε να το παίξουμε σοβαροί, δε συνέβη και
κάτι το τραγικό, αλλά το πλήρως αναμενόμενο. Κάποιος έστειλε ένα
e-mail, έλεγε αυτά που έλεγε και στο τέλος πρόσθεσε ένα ΥΓ "δόλωμα",
οπότε τσιμπήσανε οι υπόλοιποι και αρχίσανε να ασχολούνται περισσότερο
με το ΥΓ και το δόλωμα, παρά με το OWL που είναι και το θέμα στο
συγκεκριμένο thread.
Εντελώς κλασσικό.

Άρα δε σε συμφέρει που μίλησες και ξύπνησες τον κέρβ^Η^Η^Η διαχειριστή,
διότι τώρα που το παρατηρώ, είσαι ο 2ος στη σειρά που τσίμπησε το
δόλωμα του ΥΓ και άρχισες να μιλάς για Φράγκους,  Δοϋσλανδούς και
Σκιπετάρους.

Μήπως λοιπόν πρέπει να δώσεις ΕΣΥ πρώτος εξηγήσεις, για ποιό λόγο
έστειλες ένα off topic e-mail στη λίστα ?
Και μετά, να μας πείς το γιατί έχοντας λερωμένη τη φωλιά, ξαναπετάγεσαι
να την πείς με "υφάκι" στον George Daflidis-Kotsis:

>Πρώτα πρώτα τί είδους εθνική ταυτότητα προσπαθείς να
>διατηρήσεις με γκρήκλις;

θέλοντας (κακώς) να θίξεις τα greeklish, ώστε να αρχίσουμε ένα
άααααααλλο τεράστιο υπο-thread με τα γνωστά επιχειρήματα υπέρ και κατά
των greeklish.

2 παραβιάσεις του netiquette από εσένα έναντι 1 του ατόμου που έστειλε
το ανέκδοτο. Start talking :)

--
KERNEL:
A part of an operating system that preserves