Πρόβλημα http σύνδεσης με Debian

Παναγιώτης Κρανιδιώτης kranidiotis at vatica.org
Thu Jul 22 11:34:02 EEST 2004

On Mon, 19 Jul 2004 04:06:11 +0300, Alexandros Papadopoulos
<apapadop at alumni.carnegiemellon.edu> wrote:

> <snip>
>
> Αν κάτι τη μία δε δουλεύει και την άλλη δουλεύει, έχεις κατά πάσα
> πιθανότητα hardware πρόβλημα (με τη γραμμή που δίνει κουκουρίκου σήμα
> μάλλον). Όταν συμβαίνουν αυτά, και κάνεις ping πχ το 128.2.11.43
> βλέπεις διαφορές στο latency από reply σε reply; Αν ναι, όντως ψάξε το
> θέμα του hardware. Η εντολή πχ
> /sbin/ifconfig | grep errors
> δείχνει κανένα αξιοσημείωτο νούμερο;

Η έξοδος της εντολης είναι αυτή χωρίς να τρέχω τίποτα

και αυτή όταν κάνω ping στο 192.170.2.1 που είναι ο ένας εκ των δύο DNS
servers

> Αλλιώς, απ'ότι φαίνεται ή δεν έχεις DNS, ή έχεις μπλεγμένο DNS. Κοίτα
> μέσα στο /etc/resolv.conf σου να αναφέρονται ΜΟΝΟ οι name servers του
> provider σου. Σιγουρέψου ποιοι είναι οι σωστοί servers, κάντους και
> ping να είσαι σίγουρος ότι τους φτάνεις, και το name resolution θα
> παίξει κανονικά.

Στο /etc/resolv.conf υπάρχουν μόνο οι δύο DNS του provider.

192.170.0.2
192.170.2.1

Κάνοντας ping και στις δύο το ping γινεται κανονικά. Κάνοντας όμως ένα
traceroute ενώ η πρώτη το δέχεται κανονικά η δεύτερη έχει μεγάλο delay και
βγάζει αστεράκια.
Θέλω να δοκιμάσω αν τελικά το πρόβλημα ειναι το ίδιο απενεργοποιοντας μια
εκ των δύο DNS. Θα επανέλθω.

[b]Ζητώ ειλικρινά συγνώμη από όλους όσους σθμμετέχουν στο thread που
ανάρτησα αλλά δυστυχώς ο φόρτος έργασίας ήταν τέτοιος αυτές τις μέρες σε
συνδυασμό με διάφορα προβλήματα που δεν μπόρεσα να αφιερώσω έστω και
κάποιον ελάχιστο χρόνο. Και πάλι ευχαριστώ. [/b]

--
Using Opera's revolutionary e-mail client: http://www.opera.com/m2/