2 erothseis

Harris Kosmidhs hkosmidi at softnet.tuc.gr
Wed Jul 21 19:51:43 EEST 2004

Geia sas...

Exo 2 problhmata me to linux mou (Debian unstable me 2.6.5 kernel).

Prospa8o na egkatasthso to openoffice:
[19:45] obelix root # apt-get install openoffice.org1.1-bin
Reading Package Lists... Done
Building Dependency Tree... Done
or been moved out of Incoming.

that package should be filed.

  openoffice.org1.1-bin: Depends: libfreetype6 (< 2.1.0) but 2.1.7-2.1
is to be installed
E: Broken packages

dinontas dpkg -l libfreetype6 pairno:
[19:45] obelix root # dpkg -l libfreetype6
uppercase=bad)
ii  libfreetype6   2.1.7-2.1      FreeType 2 font engine, shared library
files

Pos mporei na lu8ei to problhma? (exo kanei arketes fores dist-upgrade)

H deuterh erothsh afora to pppd.  To /etc/ppp/options periexei:
active-filter 'outbound and not icmp[0] == 3 and not tcp[13] & 4 != 0'
auth
crtscts
debug
demand
hide-password
holdoff 3
lock
modem
noipx
noproxyarp
idle 200

An zhthso mia selida th fernei kanonika...(anoigei dhladh on-demand to
pppd). Alla parathro pos otan perasoun 200 secs tote h sundesh kleinei
due to lack of activity, asxeta an katebazo kati ekeinh thn ora...

To exei sunathsei kaneis? Paliotera me kernel < 2.6 ap' oti 8umamai den
eixe problhma...

Euxarist ek ton proteron