Το K3B δεν βρίσκει τις συσκευές DVD,CD-RW

Γιώργος Χριστόπουλος kalidona at hotmail.com
Tue Jul 20 18:20:28 EEST 2004

Για πρώτη φορά χρειάστηκε να γράψω ένα CD μέσα από το Suse 9 Personal.
Ανοίγοντας το K3B και πηγαίνοντας στις ρυθμίσεις είδα ότι δεν είχε εντοπίσει
καμία συσκευή (Έχω ένα DVD JLMS και ένα CD-RW LITE ON). Προσπαθώντας να κάνω
add μια συσκευή δεν πέτυχα τίποτα είτε προσθέτοντας /dev/cdrecorder ή
/dev/dvd είτε /dev/hdc ή /dev/hdd για τις αντίστοιχες συσκευές. Στο αρχείο
fstab οι συσκευές είναι ρυθμισμένες ως /dev/cdrecorder και /dev/dvd και
κάνουν mount στα σημεία /media/cdrecorder και /media/dvd σαν συσκευές "ro"
αν αυτό παίζει κάποιο ρόλο. Αμέσως μετά έτρεξα τόσο KDE όσο και GNOME σαν
root -risky ε- και πηγαίνοντας πάλι στις ρυθμίσεις του K3B και οι δύο
συσκευές εμφανίζονταν σαν /dev/hdc και /dev/hdd ανάμεσα στις άλλες
πληροφορίες.
Άρα το πρόβλημα έχει να κάνει με τις άδειες κάποιων αρχείων. Σημ. ότι άλλαξα
την άδεια του /dev/hdc, /dev/hdd σε suid με την εντολή chmod u+s /dev/hdc
και chmod u+s /dev/hdd, έκανα επανακκίνηση αλλά χωρίς επιτυχία.
Στο K3B γράφει να τρέξω το K3BSetup αν δεν εμφανίζονται οι συσκευές μου αλλά
δεν μπορώ να βρω που είναι αυτό.

Γνωρίζει κανείς τι μπορώ να κάνω πάνω σε αυτό το θέμα;

kalidona at hotmail.com