Ποιες οι διαφορές των KPPP,SMPPPD,WVDIAL;;

Nikos Kouremenos nk at ebox.gr
Tue Jul 20 16:23:13 EEST 2004

Γιώργος Χριστόπουλος wrote:
> Στο Suse 9 Personal συνδέομαι μέσω Kinternet το οποίο χρησιμοποιεί το smppd
> και το wvdial. Διαβάζοντας το PPP-HOWTO είδα ότι είναι απαραίτητο να υπάρχει
> το αρχείο resolve.conf για να καταγράφει τους DNS Servers του ISP μου. Αυτό
> το αρχείο δεν το έχω άρα κάπου αλλού γίνετε αυτή η καταγραφή. Γενικά έχω
> μπερδευτεί με τους dialers.
> Η ερώτηση μου είναι η εξής. Τελικά για τις ΡΡΡ κλήσεις υπάρχουν διαφορετικά
> προγράμματα (ΚΡΡΡ,WVDIAL,D3B κ.τ.λ) που όλα χρησιμοποιούν τον "δαίμονα" pppd
> ή κάθε ένα χρησιμοποιεί διαφορετικό "δαίμονα";

όλα το δαίμονα pppd. [στην προκειμένη kinterent --> wvdial --> pppd ]

το /etc/resolv.conf
κρατάει τους nameservers [το kppp που ξέρω του παίρνει on demand [επιτόπου]]

τέλος πάντων η σύνταξη του είναι ως εξής:
domain forthnet.gr
nameserver 194.219.227.2
nameserver 193.92.150.3

[ τα ip τα βρίσκεις από το http://www.gr ή με τηλέφωνο στον ISP]
το d3b δεν ξέρω καν τι είναι.
το xisp πάντως παίζει ΣΑΦΩΣ ΚΑΛΥΤΕΡΑ από την μάπα kppp που είχα ως τώρα
Φιλικά
ΝίκοςΚουρεμένος:0_+