Ποιες οι διαφορές των KPPP,SMPPPD,WVDIAL;;

Γιώργος Χριστόπουλος kalidona at hotmail.com
Tue Jul 20 15:42:01 EEST 2004

Στο Suse 9 Personal συνδέομαι μέσω Kinternet το οποίο χρησιμοποιεί το smppd
και το wvdial. Διαβάζοντας το PPP-HOWTO είδα ότι είναι απαραίτητο να υπάρχει
το αρχείο resolve.conf για να καταγράφει τους DNS Servers του ISP μου. Αυτό
το αρχείο δεν το έχω άρα κάπου αλλού γίνετε αυτή η καταγραφή. Γενικά έχω
μπερδευτεί με τους dialers.
Η ερώτηση μου είναι η εξής. Τελικά για τις ΡΡΡ κλήσεις υπάρχουν διαφορετικά
προγράμματα (ΚΡΡΡ,WVDIAL,D3B κ.τ.λ) που όλα χρησιμοποιούν τον "δαίμονα" pppd
ή κάθε ένα χρησιμοποιεί διαφορετικό "δαίμονα";