Samba and Greek Named Folders

Alexandros Papadopoulos apapadop at alumni.carnegiemellon.edu
Mon Jul 19 13:57:20 EEST 2004

On Monday 19 July 2004 13:49, Kpaulos wrote:
> Καλή μέρα σε όλους.
>
> Tρέχω Samba Server σε pc με Mandrake 10.
>
> Εχω και ένα WinXp Gr Pc στο οποίο έχω κάποιους κονόχρηστους φακέλους.
>
> Όλα παιζουν μια χαρά εκτός του ότι οι κοινόχρηστοι φακελοι και τα
> αρχεία που έχουν ελληνικούς χαρακτήρες εμφανίζονται κινεζικα!!

Να υποθέσουμε πως τα αρχεία στο M$ μηχάνημα δε φαίνονται σωστά από το
Mandrake? Σε αυτή την περίπτωση δεν έχει καμμία σχέση ο Samba server,
δε χρειάζεται καν.

Πρέπει να έχει γίνει compile ο πυρήνας με τις κατάλληλες επιλογές Native
Language System (NLS) ώστε να μπορεί να δείχνει Ελληνικά filenames over
SMB.

RTFM εδώ:
http://members.hellug.gr/djart/articles/grlinux/grlinux-5.html