Debian Sarge Gnome Greek problem

Harry Michopoulos p98018 at rainbow.cs.unipi.gr
Mon Jul 19 13:22:41 EEST 2004

Στο δικό μου το X config file περιέχει τα εξής

Section "InputDevice"
        Identifier      "Generic Keyboard"
        Driver          "keyboard"
        Option          "CoreKeyboard"
        Option          "XkbRules"      "xfree86"
        Option          "XkbModel"      "pc104"
        Option          "XkbLayout"     "us,el"
        Option          "XkbVariation"  "nodeadkeys"
        Option          "XkbOptions"    "grp:alt_shift_toggle"
EndSection

Με αυτά, αλλάζω απο ελληνικά σε αγγλικά και τούμπαλιν οπουδήποτε στο Χ,
χωρίς να χρησιμοποιώ τα βοηθητικά προγράμματα του KDE ή gnome για το
πληκτρολόγιο και φυσικά δουλεύει με οποιονδήποτε wm. Βέβαια, δεν έχω
σημαιούλες για την αλλαγή γλώσσας, αλλά δεν με πειράζει. Σημειώνω δε,
πως τα παραπάνω έχουν δουλέψει με τον ίδιο ακριβώς τρόπο και στο
Mandrake 10.

Καλή τύχη