protaseis gia VPN

Βασιλειου Σπυρος svasil at wirenet.gr
Fri Jul 16 15:57:35 EEST 2004

> Οι λύσεις είναι διάφορες: OpenVPN, CIPE, FreeS/WAN (δεν αργοπεθαίνει
> αυτό;), και δεν ξέρω ποια είναι η καταλληλότερη για την περίπτωσή μου.

Oχι ζει και βασιλευει :-)

> Ζητώ τις προτάσεις/συμβουλές σας επειδή μετά από 2-3 μέρες διαβάσματος
> για διάφορα VPN implementations έχει γίνει καζάνι το κεφάλι μου και
> θέλω να σιγουρευτώ ότι δεν σπαταλάω χρόνο σε λάθος πράγματα.

Χρονο θα σπαταλησεις σιγουρα.

Φυσικα δεν μας ειπες τι λειτουργικο παιζει το workstation.

Ευκολη λυση
Βαζεις POPTOP το οποιο παιζει γατα και σε 40μπιτο και 128μπιτο κλειδακι,
κουμπουνει με παραθυρια (παω στοιχημα ειναι ΧΡ το απομακρυσμενο τερματικο),
στηνεται ευκολα και φυσικα εχει κατι τρυπες ασφαλειας ΝΑΑΑΑΑ με το
συμπαθειο!
Ωστοσο παραμενει μια γρηγορη και ευκολη λυση.

Δυσκολη λυση (μαλλον πιο χρονοβορα)
Βαζεις Free S/WAN και κανεις παπαδες, δεν εχει κενα ασφαλειας, δεν ανησυχεις
και αλλα πολλα. Ωστοσο να πω οτι το συγκεριμενο το εχω δουλεψει μονο με
Linux
τερματικο και οχι WIN. Θα ηθελα πολυ να μας ελεγε καποιος που το εχει
δουλεψει
αν υπαρχει free/GNU client για το συγκεκριμενο.

Φιλικα
Σπυρος