pppd 2.4.2 + kernel 2.6.x

Frixos Kopsacheilis tachyon at vivodinet.gr
Thu Jul 15 23:44:50 EEST 2004

Alexandros Papadopoulos wrote:

> Η ονομασία πολλών modules έχει αλλάξει με το πέρασμα στη σειρά 2.6 του
> πυρήνα. Σιγουρέψου ότι όλα τα modules που χρειαζόσουν για να έχεις PPP
> link φορτώνονται στο νέο πυρήνα. Ίσως μια ματιά στο /etc/modules.conf,
> ή και στο /var/log/messages να σου δώσει μια ιδέα.

Ο πυρήνας 2.6 χρησιμοποιεί το /etc/modprobe.conf αντι για το
/etc/modules.conf

Μια καλή λύση είναι να κάνεις όλα τα ppp σχετιζόμενα κομμάτια του config
   είτε built-in είτε modules :)

Και όντως, μια ματιά στο dmesg ή στο /var/log/messages θα σου δώσει μια
ιδέα του τι ψάχνεις.

--
Frixos "I/We/Gaia" Kopsachilis