pppd 2.4.2 + kernel 2.6.x

Dimitris Mandalidis mandas at mandas.org
Thu Jul 15 23:08:33 EEST 2004

Καλησπέρα,
Έχω εγκαταστήσει το Slackware 10.0 με τον 2.4.26 kernel και pppd-2.4.2 το
οποίο και δουλεύω εδώ και 15 μέρες περίπου μια χαρά. Σήμερα πήγα να αλλάξω
σε 2.6.7, έκανα configure τον kernel και πήγα να τρέξω pppd για να μπω στο
Internet ως συνήθως. Το πρόβλημα είναι ότι με τα ίδια chatscript και
options, ο pppd δεν παίρνει καν τηλέφωνο ενώ ακόμα και σε debug, kdebug 1
mode δεν μου λέει τίποτα γιατί γίνεται αυτό. Με minicom-2.0.0 μπορώ άνετα
να πάρω τηλέφωνο, έκανα επίσης patch τον kernel σε 2.6.8-rc1 αλλά και πάλι
τζίφος. Έχει κανείς κάποια ιδέα γιατί μπορεί να συμβαίνει αυτό;

Δ.

/usr/src/linux/.config :

CONFIG_PPP=y
CONFIG_PPP_ASYNC=y
CONFIG_PPP_DEFLATE=y
CONFIG_PPP_BSDCOMP=y

PGP key 39A40276 at wwwkeys.eu.pgp.net
key fingeprint: 9A0B 61C6 B826 4B73 69BB  972B C5E7 A153 39A4 0276