diaforetikoi pirines - diaforetika runlevels

Dimitris no.spam at see_signature.com
Wed Jul 14 12:50:18 EEST 2004

Συγνώμη για την παρέμβασή μου, αλλά αγγίζετε ευαίσθητη χορδή, κύριοι.
Αρχικό σχόλιο:

Εύγε!!!
¶ψογα!
Έτσι προχωρά η επιστήμη των υπολογιστών!

Christos Ricudis wrote:

> Mporeis poly omorfa na ftiakseis ena kornhlio [1] me mono o,ti sou
> xreiazetai gia na enypodhmatiseis [2] to systhma, kai na fortwneis apo kei
> kai pera ola ta ypoloipa dynamika.
>

> [2] anti gia to ksenoferto, barbariko "Bootarw".

O Κορνήλιος είναι προσωπική σας άποψη κε Ρικούδη (όχι ιδιάιτερα εύηχη) και
δεν σχολιάζω περαιτέρω.

Ο χρησίτοπος πρέπει να γίνει χρηστότοπος κε Κουτλίδη
(εξ ου και η έκφραση `το χρηστότοπό μου μέσα!...`)
Ομοίως και το σπευσεπίπεδον, αν και ευηχότατον, είναι φευ! λάθος,
αφού δυστυχώς το run επικράτησε να λέγεται τρέχω.
¶ρα είτε τρεχεπίπεδο, ή τρεχαλεπίπεδο ή συνεκδοχικά δρομεόσταθμη.
(Επιπλέον θα έπρεπε να είναι σπευδεπίπεδο)

Τέλος (και σημαντικότερο) το boot ΔΕΝ έχει σχέση με μπότες  και υποδήματα!!!
Προέρχεται από το bootstrap (by one's bootstraps, δείτε και το jargon file
για την καταγωγή του όρου, όπως και το διήγημα του Heinlein "by his
bootstraps" -- το καλύτερό του), που σημαίνει ελληνιστί "από τα μαλλιά του"
(ενν. ο πνιγμενος), άρα bootάρω = μαλλιοτραβώ.

Dimitris