D-Link Access Point xreiazetai M$IE...

jismy jism at softhome.net
Tue Jul 13 21:02:03 EEST 2004

On 13 Ιουλ, 2004, at 16:56, Alexandros Papadopoulos wrote:

> Γενικότερα, τι μπορεί να κάνει ο καταναλωτής σε τέτοιες περιπτώσεις
> απροκάλυπτου discrimination;
>
> Ευχαριστώ

Αυτό είναι ένα μεγάλο παράπονο και μια πελώρια συζήτηση που πιστεύω
όλοι έχουμε κάνει αρκετές φορές. Εγώ προχθές πάλι ενευρίστηκα με -τι
άλλο- το web banking. Είναι τραγική η διάκριση που γίνεται, και
τραγικότερη η σχετική αδιαφορία των υπευθύνων για αυτήν την κατάσταση.
Πληροφοριακά, σε ένα mail που έστειλα στην τράπεζα για κάποιο συγγενές
του "δεν έχω IE, καρδιά μου" 'προβλήματος' πήρα (automated πιθανότατα)
απάντηση με την -εξοργιστικότερη δε γινόταν- ανάλυση των *ελάχιστων*
απαιτήσεων συστήματος. Πολύ θα ήθελα να τους απαντήσω, ότι "μα *φυσικά*
και έχω πολύ καλύτερο σύστημα από αυτό, αλλά και πάλι μου σπάτε τα
νοερά @@", αλλά είπα να μην μπω στον κόπο, καθότι αν κάποιος ποτέ
κέρδισε κάτι κάνοντας ανάλογα παράπονα (έστω και κόσμια), να το πει να
πάρουμε θάρρος...

Διαλεκτή Βαλσάμου