D-Link Access Point xreiazetai M$IE...

Alexandros Papadopoulos apapadop at alumni.carnegiemellon.edu
Tue Jul 13 16:56:17 EEST 2004

<rant>
ΠΟΣΟ ΜΟΥ ΤΗ ΔΙΝΕΙ ΟΤΑΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΥΤΟ!

Προσπαθεί κανείς μετά από κάποια χρόνια ενασχόλησης με το άθλημα, να
αποβάλλει τον τρόπο σκέψης "Χμ, ας το δοκιμάσω και σε Windows να δω αν
φταίει το λειτουργικό μου ή οι εφαρμογές μου".

Και μετά έρχεται η D-Link, που βγάζει access points (καλή ώρα το
DWL-2000AP+) τα οποία έχουν administrative web interface το οποίο
δουλεύει σωστά μόνο με Internet Explorer!
</rant>

Το attachment είναι η σελίδα στην οποία ενεργοποιεί κανείς WEP, βάζει
κλειδιά κτλ, η οποία δε δουλεύει καθόλου με Mozilla (πάει να κάνει
κανείς "Apply" μετά την εισαγωγή νέου κλειδιού και τρώει φτύσιμο), ούτε
με Konqueror (παραπονιέται ότι η σελίδα περιέχει coding errors).

Μπορεί κάποιος που ξέρει από javascript να μου πει πώς κατάφεραν να το
κάνουν αυτό; Είμαι αρκετά σίγουρος ότι απαιτείται extra προσπάθεια για
να φτιάξεις μια τέτοια σελίδα που να ΜΗ παίζει με οτιδήποτε άλλο από ΙΕ
(φυσικά Opera και λοιπούς proprietary browsers δε δοκίμασα καν).

Γενικότερα, τι μπορεί να κάνει ο καταναλωτής σε τέτοιες περιπτώσεις
απροκάλυπτου discrimination;

Ευχαριστώ

-Α