RE: Γιατί οι Windows users την έχουν βάψει

Βασιλειου Σπυρος svasil at wirenet.gr
Tue Jul 13 09:40:09 EEST 2004

> An to HOW-TO poy exeis sto mialo soy den yparxei sto:
>
> http://www.netfilter.org/documentation/index.html
>
> tote tha ithela poly na matho ti akribos enoeis (koitakse ola ta docs poy
> exei)...

> to kanei.
>
> Yparxoyn howto poy analyoyn mexri kai tin teleytaia leptomeria
> kai amesos meta
> yparxei o kodikas me ta sxolia toy.
>
> To pio pithano einai na min kitakses sto sosto meros gia tis
> apantiseis poy
> psaxneis.

Den milao gia mena (kathos ego exo kanei thn douleia) alla gia ton kathe
newbie pou thelei na to xrhsimopoihsei.
Prepei na to exeis synanthsei kai esy otan boithas kapoio neo oti
dyskoleyetai
na katalabei ayta pou ta eksigeis. Giati? Dioti poli apla o kodikas tou
IPTABLES (kata thn gnomh mou) einai anoteros kai apo Firewall Cisco.

Etsi loipon leo gia kati pio aplo apo to NetFilter, opou nai enas empeiros
katalabainei alla o newbie koitaei me to blema to aplanes.

Filika
Spiros