RPM building

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Sun Jul 11 17:56:51 EEST 2004

On 2004-07-11 13:37, Fidel Castro <aspirin at myrealbox.com> wrote:
> Χαιρετώ τη λίστα!
>
> Παρακαλώ λύστε μου μια απορία:
>
> Πως μπορεί κανείς από ένα source tarball ενός προγράμματος, να φτιάξει ένα RPM
> κατάλληλο για τη διανομή του?
>
> Υποθέτω ./configure, make, και μετά αντί για make install κάνεις κάτι άλλο?
> Τι? Χρειάζεται κάποιο ειδικό utility?

man rpmbuild.

Για περισσότερες λεπτομέρειες, μπορείς να κοιτάξεις και τα ωραία κείμενα
που υπάρχουν για τον τρόπο με τον οποίο μπορεί να χρησιμοποιηθεί το RPM
ως package manager.  Π.χ. το RPM-HOWTO και τα manuals της Redhat για το RPM.

Δεν είναι ιδιαίτερα δύσκολο πάντως.  Ακόμα κι εγώ που είμαι γνωστός για
την απέχθειά μου για το Redhat Linux, κατάφερα και έφτιαξα RPM με τις
libraries που αναπτύσσει εσωτερικά η εταιρεία που δουλεύω για να μπορούν
να κάνουν testing τα QA-freaks μας χωρίς να καταλήγει το μηχάνημά τους
να είναι ένας αχταρμάς από installed tarball, sources, libs, headers, κλπ.

Αφού κατάφερα να φτιάξω RPMs εγώ, μπορεί οποιοσδήποτε :-P