Πρόβλημα με κάρτα ραδιοφώνου RadioTrack2

Harry Michopoulos p98018 at rainbow.cs.unipi.gr
Thu Jul 8 16:07:53 EEST 2004

Γεια σας,

έχω μια κάρτα ραδιοφώνου, την RadioTrack2 Live της Aims.
Το πρόβλημα είναι πως δεν μπορώ με τίποτα να τη χρησιμοποιήσω.
Για την ακρίβεια, φορτώνω το module radio-rtrack2 και έχω δοκιμάσει και
τις δύο πιθανές τιμες (0x20c,0x30c) για την παράμετρο io, και φαίνεται
να είναι οκ και όταν ξεκινάω κάποιο πρόγραμμα (πχ radio ή kradio)
φαίνεται να βρισκει το /dev/radio. Όμως, κανένα πρόγραμμα δεν μπορεί να
επικοινωνήσει με την κάρτα. Δηλαδή, δεν ανιχνεύει σταθμούς, ούτε την
κλείνει.
Για παράδειγμα, αν η κάρτα μείνει ανοιχτή από τα windows, τότε στο
Λίνουξ ακούω τον τελευταίο σταθμό (που σημαίνει πως υπάρχει σήμα) όμως
όταν κάνω ανίχνευση από το kradio δεν βρίσκει τίποτα, ενώ όταν στο radio
πατήσω q για "mute and exit", απλά βγαίνει από το πρόγραμμα, όμως ο
σταθμός συνεχίζει να παίζει.

Τι μπορεί να φταίει? Γνωρίζει κανείς πως θα το λύσω?