Manual gia Mandrake 10

Disability NOW admin at disabled.gr
Tue Jul 6 09:19:54 EEST 2004

Παίδες χρειάζομαι βοήθεια. Εδώ και κάποιον καιρό έχω εγκαταστήσει το
mandrake 10 και χρειάζομαι τα manuals.

Έχει επάνω ένα ενσωματωμένο starter guide κι ένα reference manual, αλλά
ανοίγουν μόνο από το linux. Επειδή όμως ταυτοχρόνως χρησιμοποιώ και τα win
XP μέχρι να ολοκληρώσω τη διαδικασία να μεταφέρω όλη τη δουλειά από windows
σε linux χρειάζομαι τα manual είτε online είτε να μπορώ να τα διαβάσω από
windows.

Καμιά ιδέα πού μπορώ να βρω online τα manual ή πώς μπορώ να τα κάνω
download;

Έχω ψάξει στο google αλλά δεν έχω βρει σχεδόν τίποτα.

Ένα ακόμη πρόβλημα που αντιμετωπίζω είναι ένα conflict που μου βγάζει μάλλον
από τη geforce4 όταν πάω να κάνω restart ή όταν πάω να κλείσω τον
υπολογιστή. Βρήκα κάποιες συνταγές σε κάποια φόρουμ, αλλά δε δουλεύουν σε
εμένα. Ο υπολογιστής αρνείται να κάνει restart και η κάρτα γραφικών βγάζει
διάφορα ακαταλαβίστικα γραφικά που μάλλον από κάτω τους γράφει κάτι, αλλά δε
διαβάζεται.

Χαιρετισμούς,
Νίκος

ΑΝΑΠΗΡΙΑ ΤΩΡΑ - ΝΠΙΔ Μη Κερδοσκοπικό Υποστηρικτικό
www.DISABLED.GR
3 Septevriou 30, 54636 Greece
tel. (30) 2310 211915, fax (30)2310 968178