Einai ontos etsi/??

Giorgos Keramidas keramida at hellug.gr
Mon Jul 5 15:01:40 EEST 2004

On 2004-07-05 12:16, Christos Ricudis <ricudis at itc.auth.gr> wrote:
> 3) Yparxei mia omada Linux users oi opoioi syndeoun th libido tous me
> tis releases kai to compilation ka8e kainourias release tou Linux
> kernel. Ta BSDia den exoun ksexwristo versioning ston kernel. Allh h
> kayla tou na kaneis compile ton 2.6.7 kai na fwnazeis "DYO EKSI EFTA!
> EINAI BARIA, BARIA, H P****A TOU TSOLIA!". Ante bgale tetoia rima me
> to CVS_5_2_RELENG_110704 :>

E nai, den kanei rima to RELENG me tipota allo.  Kai na sou po, htan to
proto pou mou ekane "xali" entuposi sto CVS tree tou FreeBSD.  Den eixe
cool tag names pou prepei na muriseis ta nuxia sou gia na katalabeis
poio einai pio kainourio, opws freebsd_tiger_sp3_drijo_locco, h estw
kati san pizza_cocacola_and_lots_of_bandwidth_is_supercool.

A nai, kai ta releases tou den onomazontai "Puma", "Tornado", "Hot chiq"
ki alla tetoia :)

Meta pos na min einai ashmo.  Kati kseroun oi product managers twn
etaireiwn pou ksenuxtane pano apo leksika kathe fora pou prepei na
baftisoun ena release.  Bebeia den jeroun ta palia indianika kolpa pou
kseroume emeis oloi (bl. anekdoto) alla ok... allo thema auto!