linux to linux connection

Alexandros Papadopoulos apapadop at cmu.edu
Mon Jul 5 09:40:08 EEST 2004

On Saturday 03 July 2004 18:38, George Iordanou wrote:
> Καλό απόγευμα,
>
> Θέλω να ενώσω το desktop (Fedora Core 2) με το laptop μου (Debian
> Woody). [using ethernets]
>
> Έχω ψάξει στο google και στο tldp αλλά ο όγκος των tutorials, howtos,
> guides κτλ ήταν τεράστιος. Υπάρχει κάποιο συγκεκριμένο να διαβάσω ή
> κάποιος συνδιασμός.. μπλά μπλά;

Εξαρτάται από το τι ακριβώς θέλεις να κάνεις. Από άποψης IP connectivity
(απλά να μπορείς να "δεις" δικτυακά το ένα μηχάνημα από το άλλο),
θέλεις μόνο δυο κάρτες δικτύου και ένα καλώδιο crossover από τη μία
κάρτα στην άλλη.

Μετά πας και δίνεις οποιαδήποτε IP στα μηχανήματα, πχ
debian:~# ifconfig eth0 10.0.0.1 up
fc2:~# ifconfig eth0 10.0.0.2 up

...και αν υποθέσουμε ότι θέλεις το laptop σου να βγαίνει στο δίκτυο μέσω
του desktop σου, το βάζεις ως default gateway του:
debian:~# route add default gw 10.0.0.2

Μετά διαβάζεις τα σχετικά άρθρα που υπάρχουν στο http://magaz.hellug.gr
και το http://tldp.org, ειδικότερα αυτό το κομμάτι του NAG2:
http://tldp.org/LDP/nag2/x-087-2-masq.configuration.html