Re: Αδυναμία σύνδεσης με Netmod σε Suse9 Personal

Γιώργος Χριστόπουλος kalidona at hotmail.com
Sun Jul 4 15:41:25 EEST 2004

με καθαρή εγκατάσταση το Suse 9 >>Personal και χωρίς να πειράξω> τίποτα άλλο
προσπάθησα να συνδεθώ στο ιντερνετ με το Netmod -το οποίο> >>αναγνώρισε το
Yast-. Το βασικότερο είναι ότι δεν έχει kppp και ενώ> προσπάθησα να το
εγκαταστήσω >>χειροκίνητα με δύο τρόπους απέτυχα. 1. Το kppp> με tar μορφή
δεν γινόταν compile γιατί κάποια header δεν >>υπήρχαν στην> library του Qt η
ήταν ασύμβατα. 2. Σε μορφή rpm δεν με άφηνε να το> εγκαταστήσω γιατί δεν
λάθος με exit code 8 αν θυμάμαι καλά >>σχετικά με> αδυναμία επικοινωνίας με
το Netmod.
strings από το /etc/sysconfig/network/ifcfg-ppp0. >>Το μόνο που πρέπει να
έχει είναι INIT1='ATZ'
7722495)National Technical >>University of Athens

Μετά την συμβουλή σου έκανα αυτό που μου πρότεινες και όλα πήγαν καλά. Η
σύνδεση είναι καλή και σταθερή. Απλά θα ήθελα να ρωτήσω -κυρίως ενημερωτικά-
κάτι που παρατήρησα στο Log file του Kinternet. Εκεί γράφει άλλοτε σε μία
γραμμή, άλλοτε σε πολλές συνεχόμενα το εξής μήνυμα. It appears to have
reveived our own echo reply. Υπάρχει κάποιο πρόβλημα ή να το αγνοήσω;